How is Free RMM helping with your Break-fix customers?

Hi Guys,

Would love to learn the implication of Free RMM, Service desk, Patch management on your Break-Fix customers (or home users).

Are you able to offer them a better service?
Are some of them converting to managed model because you are able to offer them better service and prove your value?

Please tell us your feedback.
thanks

Ben şu ana kadar gayet memnunum. Alpemix dışındaki tüm uzak erişim ihtiyaçlarını bir kenara bıraktım. Servisiniz bir çok noktada çözüm sunuyor. Yakında daha çok ilgi çekeceğinden eminim. Umarım ingilizce zorunluluğu yoktur forumlarımızda. Ya da farklı diller için alt forumlar açılması uygun olacaktır. Neyse benim bir sorunum var RMM ile ilgili. ne zaman 3 rakamı tuşlasam ^ karakteri ile karşılaşıyorum ve şifreleri mecburen sanal klavye ile yazmak zorunda kalıyorum. Bir de hem production versiyon kullanmak zorunda kalıyoruz. Bu konularda iyileştirmeler çok iyi olacaktır. İyi çalışmalar dilerim.

I’m going to try this. Offer a “managed light” for home users and single entrepreneurs that includes Comodo AV + security + patch management + cdome filtering + whatever for a flat yearly fee with 1 block hour of support for anything (got a new printer and can’t get it working? no problem, remote in with Comodo Viewer and set it up).

sounds like a great idea!

indieserve since this post is a few months old how did the managed light plan go for you?

That is what we are doing at the moment only - a base management fee and everything else is alacarte.